2017/10/20

PAULES A IN ENKARTERRI MUSEUM

11 comentarios:

Ane eta Jade dijo...

Oso polita izan da bisita hori eta asko ikasi dugu!

Jon Ander Prol dijo...

I liked a lot this activity.It was great.


Thanks,


Erik dijo...

Oso politak dira argazkiak

Ibai F dijo...

Kaixo oso ondo daude argazkiak, baina nik ez naiz ateratzen argazki askotan, bueno ez da inporta. Oso ondo pasatu dut, ezkerrik asko. besarkada bat eta agur.

maitane dijo...

argaski politak

Ander Belloso dijo...

I liked the Enkarterri Museum.

Thanks

laura bravo dijo...

oso ondo pasatu dut

Leire dijo...

Oso ondo pasatu naiz zurekin eta errepikatu nahi dut, gauza asko ikasi dut Erdi Aroan eta Orain ;badakit horain ez dudala edo saiatuko naiz ezer bota saborrarik.

Aitor dijo...

Kaixo nire izena Aitor larrea da eta ezagutu Barakaldon egon naiz eta nire experientzia kontatuko dizuet :

Nire uztez oso interesgarrtia izan da eta asko ikasi dut

Eskerrik asko

Carolina dijo...

Niri gustatu zait asko errepikatzeko nahi dut eskerrik asko denarik agur

nerea dijo...

Eskerrik asko hain ikasle onak izateagatik! Aupa Pauldarrak!