2014/04/03

ALKARTU A UDALETXEAN.











10 comentarios:

Unknown dijo...

oso experintzia polita izan da, izugarri ondo pasatu dut.

Unknown dijo...

Ezagutu Barakaldo oso dibertigarria da, gauza asko egiten ditugulako. Gehien gustatu zaidana pleno txikia izan da.

Anónimo dijo...

Oso ondo egon da,pleno txikia eta errekatxora egin genuen txangoa izan zen gehien gustatu zitzaidana.

Unknown dijo...

Oso ondo pasatu genuen Julián Larrearekin egon ginenean Monto baserrian.

Unknown dijo...

Ezagutu barakaldo dibertigarria izan arren oso interesgarria eta oso polita ere bada. Gehien gustatu zaidana Errekatxon zomorroak hartzea izan da.

Anónimo dijo...

Ezagutu Barakaldo, oso interesgarria eta oso dibertiggarria da, gauza asko egiten ditugulako.
Gehien gustatu zaidana Pleno txikia eta zomorroen bilaketa izan da.

UXUE dijo...

oso ondo pasatu dut.Asko gustatu zait zinegotzia izatea,baina nahiago nuen idazkaria izan.
Bolo cachete izugarri dibertigarria izan zen.
Museoak oso interesgarriak eta gauza asko azaldu zizkiguten.

alkartuko5.bselene dijo...

Ezagutu Barakaldon, oso ondo pasatu dut. Gehien gustatu zaidana museoak bisitatzea izan da astean zehar.

Unknown dijo...

Ezagutu Barakaldoren bizitak asko gustatu zaizkit baina zaborra batzeko planta ez zait gustatu oso aspergarria eta oso txarto usaintzen zuelako.

Anónimo dijo...

Ez zait bat ere gustatu azken eguna,ondo egon da,baina, ez dut ia ezer ez ulertu.