2014/04/11

ALKARTU B UDALETXEAN PLENO TXIKIAN.





10 comentarios:

aritzathletic dijo...

Ni bakarrik egin dut puntu 1 baina oso ondo pasatu dut. Aritz Ibarra

Unknown dijo...

alkateak,idazleak eta diruzaina beraien lana oso ondo egin zuten

Unknown dijo...

alkateak,idazleak eta diruzainak beraren lana oso ondo egin zuten

paula alkartu dijo...

Asko gustatu zitzaidan benetazko zinegotziak iruditzen ginelako.

Unknown dijo...

Pleno txikian oso ondo pasatu naiz eta espero dut besteek leku honetan ondo pasatzea oso dibertigarria dela eta.

Unknown dijo...

kaixo,niri iruditu zitzaidan oso dibertigarria ere gustatuko zitzaidan nik alkaldesa izatea baino zinegotxia izatea ere asko gustatu zidan.

Anónimo dijo...

Guk pleno txikia egin dugu eta oso ondo pasatu dugu. Oso interesgarria eta dibertigarria izan da.

Anónimo dijo...

asko gustatu zaigu, pleno hoberena izan da. Arene eta Claudia.

Anónimo dijo...

Asko gustatu zitzaidan zinegotzia izatea.Baina, nire ustez, alkatea izatea askoz hobeagoa izango zen.Gauza gehiago esatea gustatu litzaidak.Oso ondo egon da!!!!

nerea dijo...

Primeran egin zenuten eta gainera oso proposamen interesgarriak esan zenituzten. Zorionak!!!