2011/01/28

BAGATZA

22 comentarios:

Unknown dijo...

Espero dugu asko ikasi izana aste honetan.Gorantziak denontzat Gorka, Carmen eta Aneren partez.

Mari Carmen dijo...

Oso Ondo PaSaTu Dugu.EsPeRoo Dut errepikatzea berriro eTa monitore berdinak izatea oso majuak zineten hiruak.
MuSu BaT Mari Carmen

Bagatzako Ikasle bat

Unknown dijo...

Kaixo Mari Carmen, eskerrik asko zure komentarioarengatik, asko poztu gaitu eta.Muxu bat gure partez zuretzat ere bai.

Anónimo dijo...

Aste honeta oso ondo pasatu dut eta gauza asko ikasi ditut zuen laguntzat eta nirentzat monitore hoberena izan da Gorka.

Ikasle batek-6B

Anónimo dijo...

Kaixo nik ezin hobeto pasatu dut aste honetan. Kamisetak zinatu ditugu. Beno hurrengo urterarte!!!!
Ireneren partez agur!!!!!

Anónimo dijo...

Seigarren mailako ia guztiak kamisetak sinatu ditugu eta kamisetak sinatutak oso ondo daude.
ikasle batek

Unknown dijo...

Ene Maitane!!!Konforme nago zurekin,je,je,je...Eta Carmen eta ni zer? ez gara majuak?Jolines...

Unknown dijo...

Kaixo Irene, oso jatorra zara, muxu asko gure partez.

Anónimo dijo...

Bai zarete majuak baina nik talde guztietan tokatu zait Gorkarekin eta horregatik ezaten dut.

Unknown dijo...

Aupa Maitane, zu bazara majua.Hartu besarkada handia gure partez eta jaraitu horrela. Muxus.

Mari Carmen dijo...

Ez Horregatik berriro errepikatu nahi dut eta espero dut beste aldiz irakasle denoi ikusi musu handi bat Mari Carmen

andrea lopez dijo...

kaixo!!!!
oso ondo opasatu dugu aste honetan eta hurrengo ezagutu barakaldo egin nai dugu.
eskerrik asko gure monitoreak izatea gaitik!!!!!
argazkiak oso politak dira

Unknown dijo...

Kaixo Andrea,asko gustatu zaigu zure komentarioa, eskerrik asko. Gu ere oso gustora egon gara zuekin oso jatorrak zaretelako. Har ezazu muxu handi bat gure partez eta gorantziak denontzat. :)

Anónimo dijo...

kaixo Silvia naiz (Ane bezalako elurrezko botak dituena) , oso ondo pasatu dugu aste hau.
Aste hau izan da...dedeberdina eta oso dibertigarria
¡Ah! eta gauza bat:
Ane ez diguzu kamiseta sinatu
ez zaitugulako ikusi
Eskerrik asko eta agur

Unknown dijo...

Kaixo Silvia,ilusio handia egin digu zure komentarioak. eskerrik asko.Geu ere egon ginen oso ondo zuekin oso majuak zaretelako.Ze epelak diren botak eh!!!Hartu muxu asko gure partez eta jarraitu horrela...zorionak!!!

Anónimo dijo...

ezagutu barakaldo oso dibertigarria da

Anónimo dijo...

enteratu nintzen ayuntamientora joan ginenean Iris , famako ex konkursantea segoela eta ez dut ikusi...
buaaaaa¡ buaaaa¡ nik ikusi nahi nuen Iris eta autografo bat sinatua ere.

bueno baina ondo pasatu nuen egun horretan.

SILVIA

Anónimo dijo...

BAGATZAKOAK OBERENAK¡

Anónimo dijo...

Bakarrik ipintzen ditu komentarioak Anek?
(:

Unknown dijo...

Hori, hori, Bagatzakoak hoberenak!!!

Anónimo dijo...

Carmen oberena¡

Anónimo dijo...

ai... ze recuerdoak

<3 (L)