2017/10/27

PAULES B AT POBAL IRONWORKS


12 comentarios:

Rebeca dijo...

oso polita da

Mikel dijo...

Trailerra oso ondo egon oso ondo pasatu dut eta Luisma oso majua da.

Jone dijo...

Museoak oso politak izan dira eta tailerra oso dibertigarria izan da

Rubén dijo...

trailea oso ona da baina noiz izango da pelicula

Maialen dijo...

Oso ondo pasatu naiz ezagutu barakaldo, errepikatzea nahi dut. Argazkiak oso onde egin duzue.

ANABEL dijo...

OSO POLITA

ARAITZ dijo...

0SO POLITA BIDEOA ETA OSO DIBERTIGARRIA IZAN DA, OSO ONDO PASATU DUT.

Nerea S. dijo...

Oso aukera polita eta dibertigarria izan da burdina egitea.

Sofía dijo...


Oso polita geratu da pelikula edo trailerra

nerea dijo...

Mila esker talde! Burdin tailerra primeran egin duzuela esan didate. Zorionak!

Sofía dijo...


Niri museoa asko gustatu zait oso txikia dirudi kampotik vaina gero barrutik ikustean oso handia. Gero burdinolan oso ondo pasatu dut tailerra egiten eta Luisma oso majua izan da gurekin. Aste hau oso ondo pasatu dut nirengan berriro egingo nuke eta zuek andereinoak oso majuak eta dibertigarriak .
MUSU HANDI BATNEREARENTZAT,ANERENTZAT ETA AHINOARENTZAT ZEUEN LANA OSO DIBERTIGARRIA DA. NIK ERE IZAN NAHI DUT EZAGUTU BARAKALDOREN IRAKASLE EDO LANGILE BAT , ESPERO DUT BARAKALDOTIK IKUSTEA. NEREA NIK GORA-BERA BIZI NAIZ ZURE ZONAN, ERENEGUNEAN IKUSI NIZUN ZURE SAMA - ALABEN IKASTETXEAN.

nerea dijo...

Eskerrik asko Sofia. Batek daki, agian urte batzuk barru zu zaude Barakaldo erakusten. Ikusten banauzu, agurtu eh! Musu handi bat zuretzat ere bai.