2013/11/12

PAULES B MONTO BASERRIAN JULIÁN LARREAREKIN.


17 comentarios:

Anónimo dijo...

Eskerrik asko Julián! Primeran azaldu dizkigute gauzak!

Aitor (; dijo...

¿Que tal os esta pareciendo ezagutuuu?(;

Unai dijo...

Onena Julián oso onaa!

Oso ondo aitor

Diego dijo... dijo...

Ze ondo pasatu dut Julianekin eta gainera bera esan diguna oso
interesgarria eta lagungarria zen.

Javier Moreno dijo...

Eskerrikasko ezagutu barakaldokoei oso eondo pasatzen ari naizelako eta espero dut urte ako gehiago egitea ezagutu baina argazki gehiago jarri behar duzue.

Diego dijo...

Ze ondo pasatu dut Julianekin eta gainera esan zigun gauzak oso interesgarriak eta lagungarriak dira.

Marina dijo...

Mila esker Julian zure exera joan uzteagatik,nik oso ondo pasatu dut eta espero dut gustiok ere bai,oso divertigarria izan da eta oso ondo azaldu dizkidazu eskerrik asko!

Julen Sevilla dijo...

Kaixo!Julianen baserria oso polita zen, bera oso majua zen gainera oso dibertigarria zen, zeren eta bere astoei David Bisbal,La Pantoja eta Julio Iglesias.Gainera oso ondo azaltzen zuen gauza.Burdinez egindako gauza asko egin du adibidez; Formula 1eko Vettelen Red Bull sofa pare bat eta abar.

IKER dijo...

Asko gustatu Zait EzaguTu Barakaldo geiena animaliena baina GUStiA guStatu ZAIT

Aitana dijo...

Eskerrik asko Julian,gauza asko ikasi genuen zure etxean eta oso ondo pasatu genuen zurekin.;)

alba r. dijo...

Oso ondo pasatu dut Julianekin, oso jatorra da. Gausa asko azaldu digu eta oso interesgarriak. Espero dut berriro ikustea!

Iker dijo...

Me gusta mucho ezagutu barakaldo por-que aprendo muchas que antes no sabía.
Gracias.

Adrián dijo...

Julian Larre egin duen azalpenari esker ez nekien gauzak dakit eta ere nire aitak.

Andrea247 dijo...

Gracias Julián por esa visita a tu casa me gusto mucho!!!!!!

Natalia dijo...

Oso ondo pasatu nuen Juliánen etxean, gauza asko ikasi nituen. Oso dibertigarria izan zen

Sheila dijo...

Oso ondo pasa eta disfrutatu!!!

MIKEL FERNANDEZ dijo...

ESAGUTU BARAKALDO.LO MEJOR.
Es una pasada ,yo lo quirero repetir