2013/11/12


7 comentarios:

Javier Moreno dijo...

Eskerrikasko ezagutu barakaldo oso ondo pasatzen ari naizelako eta espero dut jarraitzea urte askotan baina nire ustes argazki asko falta dira

nora dijo...

eskerrik asko leku horiei eramateko asko ikasi dut eta julianen etxean oso ondo pasatu dut ere leku gustietan eta horaindik faltatzen dira sguru aski oso hondo pasatuko gara ez dut dudatzen

Jorge Alonso Ortuzar dijo...

Eskerrik asko argazki hau jartzeagatik! Oso oso oso ondo pasatzen ari naiz. Eta inportanteena: asko ikasi dut.

Adrián dijo...


Argazki hau oso polita da baina beste argazkiak jarri behar duzue, espero dut politak izatea.
Zuekin ondo pasatzen dut eta espero dut beste urtean zuekin egotea.

gorka dijo...

Me gusta esta foto pero faltais vosotras que nos habeis llevado alli y nos lo hemos pasado muy bien.
UN SALUDO DESDE PAULES.

Marina dijo...

Se politak gaude argazki hauetan Aupa Ezagutu Barakaldo eta Paulesko Neska-Mutilek!

Anónimo dijo...

me alegro de que os este gustando